Alla inlägg under december 2015

Av Ella Tyynelä Norling - 10 december 2015 19:48

Hej hallå!

Kan inte någon påminna mig att skriva på bloggen??

Jag glömmer den hela tiden... Men jag ska berätta vad som har hänt

under tiden jag har varit borta. 

 

Det första är väll att jag har börjat i sexan. Men snart är det vårtermin.

Tiden går alldeles för snappt!! Och jul är det snart med!

 

Idag är det nobeldagen och vi på min skola firar det med att vi äter en 

tre-rätters middag. Sexorna fick baka efterräten. Det blev hallon och knäck paj.

Under middagen så får klasserna Nobel pris. Sexan fick Nobelpriset i

ellära för att vi hade byggt gubbar med lysande ögon och gatlampor och lite annat.

Sen delades justa kompisar pris ut. Det var samma som vann som alltid

vinner. Sen så fick sexorna gå till gympasalen och skulle dansa med kristinaskolan 

(En utav de andra skolorna i stan). Vi dansade vals,bugg och foxtrot.

Vi hade jätteroligt även fast några vägrar erkänna det...

 

På måndag så ska vi som är med i kören i skolan gå lusia tåg först för lågstadiet

och sen för mellanstadiet. Jag är lite nervös för att jag och en till tjej ska gå tillsammans

efter lucian.

 

Javist ja den tjejen som jag pratade om hon började i början av terminen 

i vår klass. Och jag tror att vi är typ 54 st i klassen nu...


Det var nog allt så

Hej då!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Ella heter jag och jag är 11år och bor i Lindesberg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards