Alla inlägg under juli 2015

Av Ella Tyynelä Norling - 12 juli 2015 21:30

Äntigen sommar! Det har inte varit det bästa vädret... Men det har hänt mycket!

 

Typ första veckan av sommarlovet fick Steve och Benny vara ute en stund

men inte i en ricktig ute bur utan bara ett ut rullat galler och mamma

hade inte stängt det ordentligt. Så när jag skulle ta

upp Steve (som är lite rädd för oss) sprang han igenom springan

och in under altan trapan. Han ville inte komma ut

så vi fick ligga och putta på honom i typ 1 och en halv timme.

Tillslut fick vi tag på honom. Sen byggde vi en riktig bur till dem.

 

Igår gick jag och min familj på lego festivalen i Örebro på comventum

arena. Vi fick gröna och fina armband. Det var häftigt för det var mycket

utstält lego. Det var fina slott,hus och annat.

Men det lät väldigt mycket ljud...

Det satt typ tusen personer och krafsade i stora pooler med lego.

Det var inte bara vi som var där...

Det var sex tusen personer från hela Svergie! Bara på fredagen!

 

Det har ändå inte hänt så mycket än när jag tänker efter...

Men jag har ju badat och sånt som man gör på sommaren.

Jag hoppas att jag kan följa med min mormor och morfar

till deras sommar stuga i hökensås.

För att det är nära mina kussiner sim jag inte träffar så ofta.

De har häst uppfödning och har minst 17 hästar!

 

Aja nu räcker det med drömande..

Men det var nog det jag ville sega så

Hej då!

Presentation

Hej! Ella heter jag och jag är 11år och bor i Lindesberg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards